سوالات متداول

شرکت فنی مهندسی نگار حساب پرنیان

پاسخ به سوالات متداول شما

در این بخش به برخی از سوالاتی که ممکن است چه برای خریداران احتمالی و چه برای کاربران فعلی نرم افزار های نگار حساب پرنیان بوجود آمده باشد , پاسخ داده ایم.

این سوالات در حوزه ی :

1. پشتیبانی و خدمات پس از فروش

2.نرم افزار ها و نمایندگی های شرکت

و یکسری سوالات رایج عمومی می باشد.

آیا می توانم پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای تمامی نرم افزار های نگار حساب پرنیان دریافت کنم؟

شما با تماس با شرکت و نمایندگی ها یا بازدید از وبسایت هوشیار می توانید از پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

اگر در محدوده ی شرکت ما نمایندگی وجود نداشته باشد چگونه خدمات پس از فروش دریافت می کنم؟
گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش شامل چه بازه ی زمانی و چه خدماتی می شود؟
نرم افزار هوشیار بر روی چه سیستم عامل هایی نصب می شود؟
نرم افزار حسابداری هوشیار برای چه شرکت هایی مناسب است؟
آیا نرم افزار هوشیار بصورت پکیج عرضه می شود؟
قفل سخت افزاری چیست؟
تفاوت سیستم با زیرسیستم چیست؟
آیا محدودیتی در تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار هوشیار وجود دارد؟
آیا امکان انتقال کدینگ و اسناد از سیستم دیگری به هوشیار وجود دارد؟
آیا کدینگ نرم افزار مالی نرم افزارها به صورت خام عرضه می شود؟
آیا امکان ساخت گزارشات متنوع در نرم افزار هوشیار وجود دارد؟
آیا عملیات پایان سال در نرم افزار هوشیار خودکار است و نیز می توان بدون بستن سال مالی در سال جدید سند صادر نمود؟
قیمت نرم افزار ها را چگونه متوجه شوم؟
چگونه می توانم از آخرین اخبار شرکت باخبر شوم؟
چگونه می توانم در نگار حساب پرنیان استخدام شوم؟