اپلیکیشن هوشیارک
معرفی اپلیکیشن هوشیارک
در یک فروشگاه که حجم کاری نسبتا بالایی دارد , متقابلا انبارداری آن فروشگاه سخت تر می شود و با اینکه اپلیکیشن هوشیارک به مباحث مختلفی در زمینه مدیریت فروشگاه پرداخته است , اما بخش بزرگی از مشکلات انبارداری که ریشه در کمبود وقت دارند را حل نموده است . همچنین جلوگیری از بروکراسی و اتلاف منابع و کاهش هزینه های دفتری , از دیگر اهداف این اپلیکیشن می باشد .
به این گونه است که انباردار در زمان تحویل بار و دریافت فاکتور خرید , با توجه به کالاهای دریافتی می تواند رسید انبار را صادر کند (بدون نیاز به بررسی فاکتور خرید). سپس رسید انبار و فاکتور خرید را به حسابداری ارسال می کند و در صورت وجود مغایرت , کسر و اضافات تحویل بار مشخص می گردد .
همچنین در فروشگاه های نسبتا کوچک که خود صاحب فروشگاه مسئولیت تحویل بار را بر عهده دارد , می تواند در همین حین , جزئیات فاکتور خرید را که شامل تعداد , فی خرید و فی فروشگاه , تعیین کالای اشانتیون فاکتور و... می باشد را ثبت کند .
دیگر آیتم پرکاربرد اپلیکیشن هوشیارک , قابلیت انبارگردانی بدون تعطیلی است که انبارگردانی لحظه ای نیز نامیده می شود .
می توان انبار ها را بصورت نامحدود شمارش زد و در سری های بعدی شمارش , افزودن یا جایگزینی شمارش انجام داد . همچنین این اجازه را به کاربر می دهد تا موجودی کالاها را در انبار ها به صورت تجمیعی و تفکیکی مشاهده کند و در صورت نیاز آن را تغییر دهد . اطلاع از موجودی کالاهای در صف فروش به صورت لحظه ای نیز امکان پذیر می باشد .
سرپرست یا مسئولین چیدمان بعد از وارد کردن لیست تعداد کمبود کالاهای سطح فروش به اپلیکیشن می توانند درخواست خود را به انباردار ارسال کنند , انباردار نیز با بررسی موجودی کالاهای درخواستی , صورت نهایی درخواست را برای حسابداری ارسال کرده و بعد از دریافت تائیدیه , انتقال کالا را صورت می دهند.
کاربران اپلیکیشن هوشیارک می توانند از دو طریق درخواست اتیکت بدهند , ارسال درخواست اتیکت به واحد حسابداری , ویا چاپ مستقیم اتیکت از طریق چاپگر های قابل حمل .
واحد بازرگانی یا کاربران مسئول می توانند به صورت درصدی و ریالی , فی مصرف کننده و فی فروشگاه را مشاهده و تغییر دهند , همچنین اطلاعات تکمیلی کالا که شامل اطلاعات خرید , آخرین ثبت موقت و... می باشد را مشاهده کنند .
با در نظر گرفتن نوع فعالیت هر کاربر , سطح دسترسی متفاوتی به او اختصاص داده شده است و در صورت نیاز به آیتم های با سطح دسترسی بالا , سرپرست قادر خواهد بود یک کد مدیریتی صادر کند . این کد یکبار مصرف بوده و زمان صدور و شخص صادر کننده و دیگر اطلاعات مربوط به آن , کاملا قابل رهگیری می باشد .
مرور برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار
- انبارگردانی لحظه ای و شمارش انبار به صورت نامحدود
- درخواست انتقال کالا به سطح فروش
- تغییر قیمت فروش به صورت درصدی و ریالی
- درخواست اتیکت و چاپ مستقیم با استفاده از چاپگر قابل حمل
- صدور رسید انبار در زمان تحویل بار
- وارد کردن جزئیات فاکتور خرید در لحظه تحویل بار
- مشاهده و کنترل موجودی کالا به صورت تجمیعی و تفکیکی
- اطلاع از موجودی کالاهای در صف فروش به صورت لحظه ای
- صدور کد مدیریتی (دسترسی موقت کاربران)